Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 78

Publicerad 2012-11-17 02:31:01 i Los Angeles

dagarna bara passerar förbi så fort, endast 8 skoldagar kvar tills jag är klar.
Klump i min mage, vill inte lämna denna fantastiska tid jag har haft.
Går verkligen inte att sätta ord på hur lycklig man är när man varje dag får göra saker man älskar, att aldrig behöva vara orolig för hur imorgon kommer vara det är underbart.
Så dessa sista dagar jag har kvar ska jag njuta så fantastiskt mycket av.
Aldrig vart så välmående som jag har varit här :)
Slut på tråkiga klumpar, nu ska jag se framåt, imorgon är en lycklig dag, universal på schemat och det ska bli sååå kul!!!
Ikväll ska jag titta på Twilight part 1 bara för att jag inte kommer iväg att se Part 2 idag..... Tråkigt mne det blir annan dag :)
God natt alla hemma om ni inte redan sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela