Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Thanksgiving holiday :)

Publicerad 2012-11-26 01:04:31 i Los Angeles

Onsdags kväll började direkt efter skolan (vi gick till och med tidigare haha) med en biltur mot Campbell, California där Kaity växte upp och hennes föräldrar bor. 
Sex timmar i mörkret körde vi, jobbigt men Kaity var så duktig så och jag är bra på att prata så jag höll henne vaken minsann :)

Kaitys föräldrar är så gulliga, dom stannade uppe för vår skull, och när vi kom fram var vinet på kylning :)
Torsdag var thanksgiving och dagen firade vi tillsammans med Kaitys föräldrar, bror med fru och hennes familj. Dom bor i Napa så på vägen dit bestämmde Kaitys mamma Barbara att Sara ska minsann få se San Francisco och the Golden gate bridge, så vi åkte lite llängre men det var det värt :)

Turkey yayyyy!!!! :)
Pumpkin pie :)
Kaitys familj :)
Sam, Kaitys bror hade hand om kalkonen vilket var bra, för det var sååå gott!!!
Underbar helg och jag är så glad att jag fick följa med och fira på riktigt!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela