Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Footloose

Publicerad 2008-04-21 22:35:33 i Allmänt

Jag ska vara extra sminkös till footloose på intiman i höst :) ska bli riktigt roligt, jag kommer utvecklas så otroligt mycket vilket alltid är super kul :)
Ska bli riktigt intressant att träffa Brolle, jag ska ju para ihop honom med binthi dessutom.... haha jag ska göra mitt bästa :)
Jag uppskattar Jessica sååå mycket som lär mig allt :)

Sen får man ju inte glömma att Pelle Svanslös kommer tillbaka, jag kommer få fortsätta sminka på den föreställningen också :) Love it, ett yrke jag faktiskt kan tänka mig :)

Kommentarer

Postat av: Nikki

Publicerad 2008-04-21 22:39:14

du är best, baj the wej så har jag new blogg nue

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela