Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

12 timmars arbete

Publicerad 2008-12-13 14:55:54 i Allmänt

Idag är min värsta arbetardag, började imorse kl 11:00 i butiken..... Blev livrädd när jag kom fram imorse, kl 20 i 11 var det 10 meter kö framför butiken, jag kunde inte tro att det var sant. Till min lättnad så var det utfösäljning på några kläder i porten bredvid, annars skulle jag nog aldrig få komma hem.

Efter butiken idag ska jag raka vägen till i intiman och jobba lite till, ska bli kul, not.... David ska ju bossa över mig idag, han tror han är chef, han vet nada. Jag ska ta över skeppet så fort jag kommer dit.

Längtar tills halv 11 då slutar jag jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela