Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dan före doppardan

Publicerad 2008-12-23 16:00:45 i Allmänt

Idag ska jag hem till fina mamma och Peter, ska bli så mysigt att klä granen och titta på Sunes Jul.
Älskar dan före Julafton, nästan mysigare än själva huvuddagen.

Måste däremot komma på nya knep för att få granen till min gran.

Varje år så är det nämligen jag och Emma som klär granen, det som har vart bra andra år är att Emma har vart en liten plutt så då har jag kunnat manipulera henne till att göra exakt som jag säger. Men nu är hon 13år, hur fan får man en trotsig tonåring att göra som man vill, detta känns bortom min makt. Jag har 2 timmar på mig att komma på min största kupp nånsin.

Emma se upp för snart kommer syrran hem och låser in dig i garderoben, det blir nog lättast att klä granen om du hålls gömd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela