Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Julen kommer inte till sara i år.

Publicerad 2008-12-11 12:59:16 i Allmänt

Jag säger det med en liten tår i ögat, men det blir nog ingen riktig jul för Sara Hogg i år.... Jag vågar nämligen inte gå ner i förrådet och hämta julpyntet. Detta är ett litet dilemma jag har, vad ska jag göra liksom? Jag älskar ju att julpynta och leva i julhysterin men om jag inte vågar så vågar jag ju inte.

Jag tänkte hämta allt förra veckan men nu har det kommit upp så himla mycket hemskheter, dels hoppade grinchen tillbaka till mitt minne... Om inte alla kommer ihåg det så var ju grinchen hos mig förra julen och stal allt mitt pynt. Och det känns väldigt jobbigt att gå ner i källaren nu, tänk om han sitter där och väntar igen. Och för det andra så spökar det i mitt hus, och jag vet inte vart deras samlingsställe finns, tänk om spökena sitter där nere i källaren och tar en fika eller nått precis när jag ska hämta mitt julpynt, dom kommer ju bli rasande om jag kommer och stör dom.

Så om det finns nån vänlig själ ute i världen som vill hjälpa mig kan man väl höra av sig till mig, för jag vill verkligen ha julen hemma hos mig. Utan jul ingen tomte, utan tomte ingen julklapp, så kan jag inte ha det.

Ps. jag lovar att du inte behöver bära, jag behöver bara ett stöd Ds.

Kommentarer

Postat av: Nikki

Publicerad 2008-12-11 15:08:28

jag följer väl med och hämtar ditt rackarns julpynt.. inge konstigheter.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela