Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Guldbaggegalan!

Publicerad 2008-01-21 22:08:43 i Kändisar

Gösta Ekman, Michael Segerström shit vilka killar, jag blev så otroligt rörd av deras tal, när stora människor pratar om små känslor är det på riktigt.
Alla säger: vad är det som är så fantastiskt med kändisar, dom är ju bara vanliga människor... det är så fel, dom är inte vanliga människor, det finns en anledning till varför dom får stå på scenen i cirkus och ta emot fantastiska priser, det finns en anledning till varför dom får synas på stora biodukar, dom har gåvan att förmedla känslan som fastnar i minnet dom är oförglömliga, dom är inte vanliga dom är unika.
Varje vinnare gör mig rörd, filmen gör mig rörd.
Jag älskar dom alla!

Gunilla Nyroos du var så värd en guldbagge för bästa biroll, du är vinnare i mina ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela