Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Medias makt

Publicerad 2008-01-04 01:00:54 i Allmänt

Tänk hur mycket man kan påverkas av tv... Jag skäms lite för att säga det men serier fångar verkligen mig, börjar jag titta är jag fast.
Just nu gäller grey's anatomy, och det har det gjort ett tag nu.
Fick dom sista boxarna i julklapp så nu har jag alla som släppts i sverige.
Innan Grey's var jag normal.... Men den serien har verkligen förändrat mig, it's made me soft!
Nu bölar jag för allt, det är som en svallvåg med känslor som har släppts lös.
Det var droppen när jag började gråta åt gräsklipparkjell, jag börjde liksom gråta av att jag sitter och lyssnar på rix morgon zoo.... När han körde in i stockholm och titti lät så glad brast det för mig....
Det är inte friskt man gråter inte åt radio, det gör man bara inte.
Men grey's får än att känna.
Och man kan ju inte sluta titta på grey's anatomy, det vore att överge sitt liv, så jag får helt enkelt acceptera mitt nya liv som fjolla och fortsätt mitt hulkande här hemma i ensamhet.

image10

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-01-08 14:35:58

Håller med dig, grey's är grymt bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela