Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Time for operation, cut me open!

Publicerad 2008-05-05 00:25:35 i Allmänt

Dagen jag väntat på är här, kl 13:00 förbereder doktorerna mig för min livs största operation (so far).
Min Hallus vallux (eller vad det heter) ska bort, tanten ska skäras ut ur ungdomen.
Ska nu in i duschen och tvättas rent med min specialtvål, ska bli sååå ren, ingen infektion ska luras in i min kropp....
Tänk om några månader när jag kan ha skor igen.
Säger bara så här aldrig mer ECCO, the lady is gone.

Kommentarer

Postat av: Nikki

Publicerad 2008-05-05 22:18:25

VI KOMMER VA SÅÅÅÅ SNYGGA IHOP, jag längtar redan. :D plus att jag är så seepe glad för din skull :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela