Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Under kniven, det var massa blod

Publicerad 2008-05-13 12:39:40 i Allmänt

Eller ok jag vet inte om det var massa blod.... Det var nu 8 dagar sedan jag opererades och livet har inte direkt vart enkelt, de första dagarna av mitt så kallade nya liv låg jag bara på en madrass framför tv:n med foten i högt läge, jag kunde inte gå och dom gångerna jag försökte resa på mig (för hey en tjej behöver ju kissa) missade jag soffan som jag försökte sätta mig på, slog i foten, och skrek, FI************************A... Det var inte skönt. Men det gick några dagar jag fick en ortopedisk special sko och titta, Sara kunde halta sig fram igen. Sen kom gårdagen, det var dags att börja jobba igen, jag klarade mig fram till kl 15 sen åkte jag hem och stupa ner i sängen fast med foten i högt läge så klart. Så nu har jag precis vaknat legat med mardrömmar hela morgonen, eller man kanske inte ska kalla det mardrömmar mer knarkdrömmar eftersom jag legat nerdrogad pga min smärta, sjukaste drömmar jag haft kan jag bara berätta, jag kommer inte exakt ihåg vem det var, men någon i min manliga umgängeskrets är numera uppäten av den där stenkillen från "never ending story"..... Sorry about that.
Men jaja livet går vidare och imorgon tänkte jag lyckas vara på jobbet hela dan, vi får se hur det går :)

Ps. sorry att jag att inte skrivit på länge men smärta övervinner allt Ds.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela