Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Södermalm

Publicerad 2008-09-02 22:49:18 i Allmänt

Jag älskar mitt nya hem, i lördags flyttade jag, är inte riktigt i närheten av helt upppackad men jag är på god väg.
Det bästa med min nya lägenhet är när man lägger sig i sängen, lägenheten är helt mörklagd och gatans alla neonljus blir min nya nattlampa, finns inget mysigare än när taket är alldeles röd av gatuljuset.
Jag kan äntligen gå till jobbet, adrig mera roslagsbanan eller 624 bussen.
Finns ingen lyckligare än jag just nu :)

ring om du vill hälsa på :)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-09-11 22:52:24

Jag grattar dig, Roslagsbanan ar en stark anledning till att jag stannar i norrland.. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela