Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Memona

Publicerad 2009-05-12 09:44:03 i Allmänt

Idag har världens finaste Memona sin vernissage, och jag ska vara henne tillhanda. Ska bli jättekul, är lite nervös. Jag ska gå runt och mingla med alla gäster, mingla aka ragga. Mitt namn är Erika och jag är en "slampa"... Ja eller det tycker mina vänner iallafall, jag ser bara väldigt lätt på sex, varför vara i ett förhållande när man kan ligga runt... Det är ungefär dom tankarna jag ska ha ikväll när jag går och minglar och pratar med främmande människor. Så läskigt men så roligt.

Får uppdatera sen hur det gick :)

Lycka till älskade Memona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela