Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Söndag i LA!

Publicerad 2012-11-12 03:46:03 i Los Angeles

Började min dag med att gå och shoppa lite med Shelby min rumskamrat, har nämligen stressat ihjäl mig över att köpa en väska till så jag kan få hem allt till sverige igen.
Hittade en väska och den är hur stor som helst, så övervikt... JA det kommer jag få haha :)
Shelby hjälpte till lite med modellandet så jag kan visa hur stor den var och jag lovar bilden gör inte väskan rättvisa, den är större :)
Och helt sjukt, jag köpte den för 35 dollar, jag hade kagt undan 100dollar för att köpa den, så jag menar denna väskan kan till och med gå sönder om den vill för då köper jag bara en ny haha :)
Efter det åkte jag iväg och modellade lite för Kaity som behövde mer beauty bilder för IMATS tävlingen som kommer upp, så idag blev jag ett regnmoln :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela