Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 51 & 52 Lifecast

Publicerad 2012-10-11 03:27:00 i Los Angeles

Äntligen har prosthetics börjat, klassen jag har väntat på :)
Våra första dagar började lite nervöst för vi gjorde lifecast, vilket är avgjutning av ditt ansikte och det är alltid lite läskigt för du har bara 2 små hål att andas genom och tungt gips över ditt ansikte, men det går väldigt fort så man klarar det :)
Kaity kommer vara min partner under denna klass och jag ska försöka göra henne så ful som möjligt, jag måste ju utnyttja mina chanser att jävlas när jag har dom :)
Här är Kaity under allt gips!
Och här är Sara under allt gips!
Så här ser det ut när alginatet är klart och ansiktet vi gör kopia av :)
Och här är jag i gips!
Så här ser det ut när allt är klart, insidan alltså :)
Sen det bästa med klassen är att vi har väldigt coola skyddglasögon haha!!

Me in action :) FÄRDIG!!! i am made of stone :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela