Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 55 Mold making time :)

Publicerad 2012-10-16 03:56:16 i Los Angeles

Idag var det dags att göra avgjutningar av våra skulpturer i skolan... Jag har kommit på att nu är det verkligen dags för mig att börja gymma, vill du bli makeupartist behöver du muskler for sure! grejerna vi gör är så sjukt tunga och lilla jag som inte har en enda muskel, min rygg vill döda mig just nu haha.
Men det var så kul, först var det dags för flashing, min lärare ropar hela tiden "did you flash?", jag tänker bara på annat då haha, vill dom att vi ska ta av oss kläderna haha? nää dom vill att vi ska lägga lera runt skulpturen.
Flashing:
Efter vår flashing så kapslar vi in allt i ultracal.... och då får man denna söta lilla grej :) ser ut som en söt liten gubbe tycker jag :)
Imorgon får vi se om jag lyckades med min avgjutning, håll alla tummar för mig, blir det fel måste jag göra om allt, fy farao.... Hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela