Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 63-64 repriser igen ;)

Publicerad 2012-10-27 01:54:03 i Los Angeles

Hela veckan har bara vart övning övning och lite mer övning.
Nästa vecka är det tid för våra slutprov i prosthetics, och vi är defentivt redo.
Här är sista blendern jag gjorde denna vecka, en bit övningslatex som vi sminkar in på armen för att bli bättre på färg:
Ska bli så kul nästa vecka, det vi har väntat på :)
Idag hade vi besök av Michael Key som är editor för Makeup artist magazine och ansvarar för student tävlingarna på IMATS.
Så jag blev även intervjuvad då jag kommer ansöka till denna tävling, några av min vänner kommer ansöka redan till den som är i Januari men jag kommer ansöka till London istället som är i Juni, så hojta till om du är snygg och vill vara modell och är villig att tyvärr betala din egen biljett till London haha :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela