Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Halloweenparty!!!

Publicerad 2012-10-28 23:43:34 i Los Angeles

Igår var jag på en väldigt tätt inpå bestämd halloween fest haha, jag och Kaity hade ingen kostym och hann inte fixa något heller så vi bestämde oss för att bara börja slåss helt enkelt och vara väldigt trachy :)
Ljuset i Kaitys lägenhet typ sög så bilderna är inte så bra men kul hade vi iallafall :)
Bästa kostymen var Babybel cheese haha så rolig :)
Stand up comedien med sin mick haha
Min första Jelloshot ever, sååååå gottt!!!
Det var så roligt när denna kille kom fram till mig, jag stod och sjöng mary had a little lamb och rappade, och ingen fatade nånting tills han hoppade fram och skrek ut sister act 2.... Äntligen en American som förstår mig haha!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela