Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Hösten i Stockholm

Publicerad 2012-10-07 10:33:33 i Los Angeles

Shelby och Apple ligger och sover intill mig och jag försöker finna ro för att slumra in jag med... Och kom och tänka på ett underbart twitter inlägg från Gry Forssell: Idag är Stockholm så vackert som bara Stockholm kan vara.
Blev så lycklig och fridfull när jag läste det så nu gick jag in på twitter och läste det igen för jag förstår verkligen vad hon menar... Det är nog det enda sorgliga med att vara i LA, att jag missar Stockholms bästa årstid för det finns verkligen ingenting som är så vackert som Stockholm är en solig höst dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela