Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

IHOP

Publicerad 2012-10-15 05:25:22 i Los Angeles

Har sedan jag kom till USA velat gå till IHOP, för innan jag åkte spelade jag ett frågespel där en av frågorna var "vad är IHOP?" och jag var helt blank i huvet, hade ingen aning... Svaret var International house of pancakes...
När jag kom hit var det en av dom första resturangerna jag kände igen bara för att jag hade fått den frågan så jag skrek ut IHOOOP!!!!
Och nu har jag äntligen vart där!
Min beställning blev Chocolat chip pancakes and hash brown, eggs and bacon, man kunde få fyra pannkakor om man ville men jag tänkte det räker nog med 2, Amerikaner är galna jag orkade inte ens äta upp hälften av allt det jag fick... Hittat orsaken till USAs fetma haha. 
Självklart blev det en milkshake till min måltid också, jag har aldrig vart så mätt, när jag kom hem sov jag i 2 timmar för jag mådde så dåligt haha, men det var värt det för det var såååå gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela