Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Tvättid

Publicerad 2012-10-26 03:27:21 i Los Angeles

Precis som hemma så väntar man till sista sekunden på att tvätta, så nu går jag runt hemma helt finklädd och tvättar. haha att man alltid är så dålig.
Snart börjar jag också få slut på fula kläder, i skolan just nu kan man bara ha på sig kläder man inte gillar, för man förstör typ allt.
Jag har iallafall köpt mig ett förkläde så inte lika mycket blir förstört, det är jobbigt när man typ gillar allt man äger. Men latex får man inte bort från nånting så nu har jag helt plöstligt massa skit haha...
Idag fick jag även lite i håret, som tur var så märkte jag det i tid, annars hade det blivit dags för en klipptid och då hade jag minsann inte blivit glad....
Ska bli spännande att se mina kläder när dom kommer ut från torktumlarn, kanske latexen har aktiverats igen så det är på mer, ja man lär sig nytt varje dag.
Så spänannde, hoppas det inte är överallt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela