Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 41 Sideburns

Publicerad 2012-09-25 01:56:35 i Los Angeles

Nu har vi börjat med hår igen, men inte riktigt med frisyrer utan ansiktshår :)
Idag fick vi göra sideburns (skriver på engelska för nu har jag vart här så länge så jag kommer inte ihåg vad det heter på svenska haha) och det var verkligen inte lätt, det var hår överallt och spirit gum som är ett lim, har aldrig vart så kladdig haha... Plus att vi använder något som heter Hackle vilket är en platta med nålar som står uppåt som vi kammar ut håret med, och jag har skadat mig typ tusen gånger och det är inte lätt att göra detaljarbeten med plåster på alla fingrarna minsann haha. Och sen måste vi även ånga håret så lite brändskadad är jag med... Bra dag!
Resultat.....
Åh glömde säga att jessica som jag var partner med, skrev förra veckan att hon klippte mig i ansiktet... Det gjorde hon igen idag och hon är utbildad frisör, jag skulle ALDRIG klippa mig hos henne!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela