Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Jordbävningar

Publicerad 2012-09-04 07:01:59 i Los Angeles

Mamma frågade mig precis om jag kände jordbävningen.... haha jag kan bara skratta, Jag har vart i LA mer än en och en halv månad nu och det har vart 5 jordbävningar under den tiden och jag har inte känt en enda.... Alla har vart under natten så det är väl bara ett till exempel på att jag ligger i koma när jag sover :)
Vi hade ett "efter skak" en gång när jag var i skolan men då trodde jag bara att nån stötte till min stol haha!
Men det är väl tur att dom är små, vet inte hur jag skulle reagera om det kom en stor en, min kompis Kaity berättade precis att när hon var liten var det en jätte stor jordbävning som rasade en hel bro så hon känner alla nu även om dom är små för att hon var så rädd.
Jag vill inte vara med om det!

Kommentarer

Postat av: ellieeee

Publicerad 2012-09-07 08:39:54

jag har känt alla!!! jag vaknar varje gång med halv hjärtatack typ o tror att nån håller på o döda mig...så var glad att du inte känner dom my love <3

Svar: Hahaha så roligt att jag kände en precis!
Miss Hogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela