Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Åker hem

Publicerad 2012-12-03 08:25:43 i Los Angeles

Har haft en jättemysig sista dag i LA! Lunchat med Sara och vinat med finaste Ellie, jätte jobbigt att säga hej då dock. Kommer sakna alla så mycket men förstås mest min älskling Ellinor!!!!
Trodde att det skulle vara jätte jobbigt att åka.... Men nånting hände ikväll när jag kom hem, shelby min rumskamrat sov så det var helt mörkt i lägenheten, jag gick och borstade tänderna, kissade, bytte om och nu tänkte lägga mig i sängen för att sova så skönt.... Upptäcker att den jävla idiot hunden som inte kan eller fattar nånting har igen för andra gången knaprat i sig mina hormoner! Nu är jag bara förbannad och helt plötsligt har känslan från sorg ändrats till lättnad, ska bli så otroligt skönt att slippa bo med den jobbigaste hunden i världen! Hej då Apple, vill aldrig mer se dig!!! (ps älskar hundar men Apple är vidrig)
Förutom det ja ledsen att jag åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela