Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

En vecka kvar :(

Publicerad 2012-11-26 01:08:00 i Los Angeles

Imorgon är det bara en vecka kvar tills planet eller planen haha tar mig hem till Sverige igen.
Som sagt innan, kul för jag får träffa alla jag saknar, tråkigt för jag vill INTE åka hem :(
Men förberedelser måste sättas igång, och dom började idag....
Har gjort av med alla miljoner "coins" (vad heter det på svenska haha) jag hade samlat på mig. Duktig flicka Sara Hogg, nu ska jag börja packa lite smått... Blääää inte lika roligt att packa som att spendera pengar....

Kommentarer

Postat av: Aga

Publicerad 2012-11-26 23:25:23

Välkommen hem igen! <3

Svar: tack Aga :)
Miss Hogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela