Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Universal studios!!!

Publicerad 2012-11-18 08:22:36 i Los Angeles

Underbar dag idag på Universal som jag har längtat så efter att få uppleva, och idag hände det :) Började dagen med mina klasskamrater Sara och Becca, Ellinor och hennes kille Drew mötte senare upp oss, dom hade redan vart där så vi tjejer fick lite extra tid i parken :)
Så massa spännande saker och åkte roliga turer, det jag helst av allt ville var ju självklart att åka deras studio tour som åker runt bland alla filmgator och all dekor, så häftigt, medan vi åkte runt visade dom på tvapparater vilka filmer som spelats där. såååå coolt!!!
Men häsftigaste attraktionen av allt var nog Transformers 3D, man åkte som en bergochdalbana runt och upp och ner kändes det som samtidigt som man tittade med 3D, så grymt!!!
Dom hade även massa shower, vi tittade på deras special effects show och det var så roligt, dom drog upp mig, Ellie och Drew på scenen för att göra massa olika saker, hysteriskt roliga var dom och coolt att se allt man kan göra :)
Sjukt rolig dag och jag önskar jag kunde gå tillbaka varje dag :)
Glad att jag hann uppleva det innan jag åker hem!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela