Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 84 Finals day

Publicerad 2012-11-30 03:20:26 i Los Angeles

Idag var första dagen av våra 2 slutprovsdagar.
Sara började applicera idag hennes sminkning på mig, och hon gjorde verkligen ett grymt jobb. Sminkningen blev helt fantastisk tycker jag :) Vad tycker ni?
Imorgon är det min tur, och inatt eller imorgon bitti ska vi mötas upp kl 4:00 för att börja sminkningen då vi sen ska se Rick Baker få en stjärna på walk of fame, Grattis Rick!!! såå kul!!!
Så nu ska jag äta middag, duscha och sen hoppa i säng på en gång så jag orkar med morgondagen..
Sista dagen i skolan dessutom, sorglig dag, kommer nog vara många känslor!!!
God natt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela