Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Ännu en underbar Söndag!

Publicerad 2012-11-19 05:11:59 i Los Angeles

Dagen började åter igen med lite modellande :) Imorgon ska Kaity skicka in sin ansökan för Battle of the bruches och hon behövde en kompletterande look...
Så det blev i eldens tecken, bokstavligen :)
Rättare sagt så började dagen med att jag absolut inte ville gå upp ur min säng, ville egentligen bara ha en tycka om mig själv dag så det första jag gjorde var att sätta på mig mjukisbyxa och tröja, jag kollade upp tider för twilight på bio idag, kollade upp hur jag skulle ta mig till bion från Kaitys, och sen åkte jag iväg till henne...
För det enda måstet jag kände idag var att det kan inte gå en dag till när jag inte får se Breaking dawn part 2... Min twilight-nerv gjorde väldigt ont idag.
Och min dag blev precis så lyckad som jag önskade mig, filmen var underbar och mitt hjärta känner sig mer lättad nu när dosen har ökats på igen av underbar vampyrkärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela