Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 80 Öron och tänder :)

Publicerad 2012-11-21 03:23:00 i Los Angeles

Idag gjorde jag äntligen mina öron, som jag har väntat och dom blev så söta så, mycket nöjd :)
Och tänderna är färdiggjorde, nu ska jag bara slipa ner dom till sin perfekthet samt färga dom såklart, nu ska minsann min sjöjungru inte se så söt ut haha, ska lyckas få henne elak :)
Första maskerna var klara idag med, men inga foton på det inte för det gick inte bra, massa "dubble skin"... så nytt försök idag så vi får se imorgon om det går bättre, men jag kunde se att masken kommer bli riktigt cool när jag får till en bra omgång av latex :)
EXCITED!!!!!!!
Och ps. kommer inte skriva nu på några dagar, för efter skolan imorgon åker jag och Kaity till hennes familj och firar thanksgiving :) ska bli sååååå kul!!!!! Bilresen dit får vi se hur mysig den blir, för imorgon ska vi ha blod demo i skolan, skjuten och halshuggen ska jag bli så massa blod kommer jag ha på mig men vi måste åka direkt så det finns ingen tid till dusch, spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela