Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 76-77

Publicerad 2012-11-16 08:28:14 i Los Angeles

Crasy dagar, massa avgjutningar blev det igår i skolan så hela dagen idag har jag fått tvätta lera ur avgjutningen vilket kändes som ett evighets göra då jag har så små detaljer at jobba med, men äntligen är jag klar :)
Efter skolan idag stannade jag kvar lite längre för att hjälpa Kaity få mer bilder av sminkningar vilket var kul för idag fick jag se ut så här :)
Fick även andra spännande nyheter idag, den 30 november ska Rick Baker (makeup artist) få en stjärna på walk of fame och han vill att vi ska vara där och visa upp våra sminkningar då det är vår finalsday... kl 11:30 börjar det vilket innebär att jag måste vara i skolan kl 3 på natten för att göra min sminkning.. Galna tider men så kul för vi kanske får visas upp med världspressen runt omkring oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela