Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 75 tänder och mera :)

Publicerad 2012-11-14 02:28:42 i Los Angeles

Under Special Effects har jag gått med mottot "why make it easy when you can make it hard", och idag fick jag verkligen äta upp mina ord... Idag så skulle vi dela vår skulptur i 2 delar för att lättare applicera sin mask, alla andra fick dela på hälften men för att inte förstöra mitt mönster fick jag bara ta bort hakan vilket innebär att min mask kommer vara ett monster att applicera haha. Tack mig själv!
I väntan på att min skulptur skulle lösas upp något i vatten gjorde jag tänder för min partner Sara :) Hon är så söt så :)
Så här stor kommer alltså min mask att vara i slutändan, lycka till Sara Hogg!! Alla håll tummarna för mig den 29 eller 30 nov när jag ska applicera monstret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela