Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 85 sista dagen i skolan

Publicerad 2012-12-01 02:07:24 i Los Angeles

Med tårar nära så skriver jag idag för sista gången om min tid på Cinema Makeup School.
18 veckor har gått förbi i raketfart och jag önskar med hela mitt hjärta att jag kunde vrida tillbaka tiden så jag igen kan få gå i skolan. Dessa månader har vart de bästa månaderna i mitt liv, har bara vart lycka omkring mig!!!
Och jag är så sjukt stolt över mig själv för att jag verkligen åkte iväg och investerade i mig själv, något alla borde göra, man behöver inte åka till andra sidan jorden men att investera i sig själv är det bästa man kan göra, det är det jag har lärt mig mest :)
Klockan 4:00 var jag i skolan idag då vi skulle vara klara kl 10:30 för att åka och titta på Rick Baker som fick sin stjärna.
Är chockad över att jag kom upp men jag somnade halv 9 så jag klarade mig väldigt bra :)
Så här blev slutresultat av min special effects klass, och ps. Jag fick ett A i betyg :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-12-01 05:09:22

Åh så roligt med ett A men inte så konstigt, du är så bra och duktig på detta. Jätteroligt att du gjorde det!!! Puss puss

Postat av: nikki

Publicerad 2012-12-01 10:19:36

Jag visste det hela tiden. Fy fan vad roligt med ett A och vad glad jag blir för din skull!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela