Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 79 Foam och tänder

Publicerad 2012-11-20 03:01:11 i Los Angeles

Har precis kommit hem från skolan, helt slut, denna och nästa vecka går vi till 17:30 då vi är lediga på torsdag och fredag för thanksgiving :)
Det är bara en och en halv timme mer men det känns så långt ;)
Nu ska jag ta en lång dusch för hela jag luktar latex då jag har gjort mina masker idag...
Konstig sak hände idag, ungefär runt lunch kände jag att det var en sån där dag då man bara inte orkar med någonting och speciellt inte vara i skolan då... Jag går in i hissen efter min lunch för att gå tillbaka till min klass, möter securitykillen som står och berättar för en annan kille att häromdagen så fastnade en person i hissen i 4 timmar, hissen stängs vi kommer till den andra killens våning och han säger fy farao kan du tänka dig 4 timmar i denna hiss, vi skrattar lite och han går ur hissen... Jag åker vidare, kommer fram till min våning men dörrarna öppnas inte..... jag trycker på open doors.... inget händer.... jag trycker på alla knapparna.... inget händer.... jag trycker på emergency bell!!!!!! och skricker HELLOOOOO!!!!!!!
Enda som går genom mitt huvud då var diskussionen och fast i hissen i FYRA TIMMAR!!!!!!
OH my lord!!!!!!
Jag kom ut efter 20 min och alla skratta för skolan fick veta att det är en Sara som är fast i hissen så ledningen gick och fråga alla Saror i skolan om det var dom, NEJ det var SARA H!!!!
Men jag överlevde och har kommit fram till att jag har inte klaustrofobi :)
Övrigt så har jag börjat göra tänder i skolan :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela