Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Alltid upptagen, men har sååå roligt!!!

Publicerad 2007-12-09 23:54:41 i Allmänt

Det är ju inte så ofta man kan säga att man är nöjd med sitt liv... Men det kan verkligen jag, just nu älskar jag ordet nöjd, för jag är så nöjd, jag har så himla kul hela tiden.
Okej jag har inte mitt drömjobb än men jag har verkligen världens bästa arbetskamrater, det är inte många tråkiga stunder när vi är i farten :)
Och nu har jag börjat sminka på intiman och det är bara sååå roligt, jag känner mig så duktig när jag är där :) det är skönt att få sprida lite kreativitet på vilket sätt det än är :)
NÖJD NÖJD NÖJD NÖJD NÖJD NÖJD NÖJD NÖJD NÖJD NÖJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela