Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Den ständiga silverfisken

Publicerad 2007-12-05 23:01:04 i Allmänt

Världens bästa lägenhet, den är så fin, den har den perfekta ballen, planlösningen är underbar, och den är min.
Men livet är vad det är, nått ska ju alltid gå fel, let's face it man kan inte vara perfekt.
Silverfiskar, det var straffet jag skulle få för detta underbara ting. Jag kan nog säga att silverfiskar är bland det äckligaste som finns, dom är helt ofarlig, helt onödiga, extremt äckligt snabba och skit fula verkligen.

Man känner sig väldigt vuxen när man ska ringa antisimex. Och vad gör man åt silverfiskar? jo man lägger ut lite myrgift.
Så nu tydligen ska man leva med gift i varje hörn. Och då tänker jag så här, Sara Hogg är ju antagligen den klenaste människan i världen och myran är ju typ skit stark. Om myran dör, kommer sara dö då?

Döden är en risk man får ta när man försöker utrota det äckligaste som finns.

Jag är redo... Sara vs the fisk.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2007-12-06 18:11:20

Jag hejar på Sara iallafall.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela