Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Människors beteende

Publicerad 2008-04-16 15:06:54 i Allmänt

Nått man alltid kan vara säker på är att människan aldrig slutar förvåna än. Hur människohjärnan fungerar kommer jag aldrig förstå.... Det tråkiga är dock att man nästa aldrig förvånas till det bättre utan man upptäcker oftast sämre sidor än bra. Människan är en otroligt lömsk individ. Alla tänker på sig själva hela tiden, vad ska man göra för slippa ifrån egoismen? Dom få gångerna man möter en riktigt osjälvisk människa lyser min själ av lycka för det finns inget vackrare än en generös människa.
Jag uppskattar allt ni göra, jag vet vilka ni är och jag vet vilka som är motsatsen till er och bara satt ni vet så värdesätter jag alla era ord.

Tack, ni tar bort det dåliga man möter allt för ofta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela