Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Min övertalningsförmåga

Publicerad 2008-04-10 13:59:39 i Allmänt

Nu kommer den till prov, 15:40 sitter jag inne hos läkaren i täby för att övertala dem att ge mig den opertion jag vill ha.
Hemskt att det gått så långt att man måste övertala läkare till att göra sitt jobb.
Jag har en stor dum jävla knöl på sidan av min fot, låt oss kalla den halus palus för nått sånt heter det, min knöl har ett namn.
Ca 8 månader har jag gått runt med en exploderande smärta, och för alla ni som känner mig väl så vet ni att Sara hanterar inte smärta särskilt bra. Det är nu dags att smärtan bokstavligen tas bort från min fot.
Shit vad jag ska smöra för nått måste hända, vänta er ett hatinlägg om inte besöket går min väg. Nu haltar jag dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela