Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

The sucki part of being a woman

Publicerad 2008-04-24 15:06:05 i Allmänt

Igår var jag hemma och hade den sjukaste smärtan i mitt liv.... Män glädj er över att ni slipper mensvärk för det kan vara det värsta man måste gå igenom.
Detta inlägg kommer nu bli sjukligt äckligt.
Jag har nog aldrig haft så mycke mens i mitt liv, niagrafall i min vagina..... Under än timme hann jag avverka 3st tamponger och då läckte varenda än... Inte roligt.
När hela livmodern vrider och vänder på sig så man tror att man ska spy ut hela jävla paketet då vill inte jag vara kvinna längre.
Så en uppmaning för alla världens män:
Klaga aldrig på en kvinna som har PMS, det är tillräckligt synd om oss som det är, det finns en anledning till detta besök och det är att vi ska föda ut era skitungar, LÅT oss må dåligt.
Vill aldrig igen höra meningen: "har du mens eller" ..... Leave us alone!

Kommentarer

Postat av: ava.

Publicerad 2008-04-25 09:56:48

hahaha.. ibland undrar jag hur du orkar faktiskt. hahaha. puss kärlek pms ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela