Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

BIG BIG KÄNDISSPOTING

Publicerad 2008-08-29 11:12:12 i Kändisar

Igår var jag, Binthi, Eva, Marie,  Aga och Vickan på mix megapols artistjakt. En helt fantastisk kväll gratis mat, mousserande och vin, det kan ju inte bara gå fel :)
Inte nog med den underbara maten så vimlade stället med kändisar, det var en folkfest ala Sara.
Martin Stenmark, Henrik Hjelt, Carina Berg, Adam Alsing, Daniel Breitholtz, EMD, Daniel Lindström mm.
Sist men absolut inte minst PETER STORMARE!!!!!!!!!!!!! Jag säger bara oh my lord, Peter är min gud och nu har jag träffat honom, jag sa inte ett knyst till honom men jag gick förbi honom väldigt nära.
Det är som om mitt liv är komplett nu, hallååååå han är en hollywoodstjärna!!!!!! Det kan inte bli större. Jag menar Kungen har jag ju redan träffat.

Detta kommer jag leva länge på, det är nästan större än att jag flyttar imorgon :)



 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-08-29 11:32:55

Bra Sara, nu börjar det likna nåt!! Två inlägg på ett dygn! Good good my princess!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela