Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Blandad röd och gul flagga idag

Publicerad 2008-08-06 14:52:29 i Allmänt

Är på lite sådär halvtaskigt humör idag.... Är så trött, det var nog för tidigt för att komma tillbaka till arbetet, känner mig verkligen inte utvilad. Och det händer verkligen absolut inget roligt i livet just nu, 24 dagar går alldeles för sakta för att kunna leva på min längtan.
Och lägenheten är så stökig för allt packande så där kan man inte bo utan att få krupp, så hem till mor fick jag förflytta mig för en stund (men då blir man bortskämd och det gillar jag).
Vad ska en tjej i sin bästa ålder behöva göra för att få lite spänning i livet?
Haha kom på en sak nu, i helgen kommer lillebror hem och då ska vi ner till tatuerarna och boka tid för min kroppskonst.

Jag har iallafall världens bästa bror, han ger mig så fina saker :) Men om jag ska vara helt ärlig så hade jag tyckt om honom ändå, utan saker är han fin också :)

Aja vidare till verkligheten, jobbet väntar, det kanske är min tur att lägga ett ord på betapet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela