Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Hälsoanalys

Publicerad 2008-08-14 15:49:55 i Allmänt

Idag var jag på hälsoanalys, mätte mig, vägde mig, kollade blodtryck och pratade om livet.
Nu är det dags, mitt nya liv börjar på måndag, jag är nu medlem i itrim. Jag ska bli sjukt snygg, smal och hälsosam kan det bli bättre i think not.
Men nu ska ni veta att det är inte lätt att förändra sin livsstil... Jag var på gränsen till att börja gråta när Eva (min coach) sa att hon härmed förbjuder mig att dricka Pepsi Max :(
Nu vet jag inte vilka som känner till detta men Pepsi Max är mitt vatten, finns inte mycket annat jag dricker.
När jag haft en jobbig och tung dag så tänker jag på min pepsi, när jag har en lätt och glad dag så tänker jag på min pepsi.
Utan pepsi ingen sara.

Vet inte hur detta ska gå, jag vet bara att en del av mig är borta, och jag sörjer den delen för det var den bästa delen av mitt liv.

It's a end of an era.


I LOVE YOU PEPSI.

Kommentarer

Postat av: Desirée

Publicerad 2008-08-14 18:44:37

Haha, jag är precis likadan fast med coca-cola zero, jag skulle inte överleva en enda dag... hehe!

Hoppas allt är bra med dig!

kraam

Postat av: ava.

Publicerad 2008-08-15 08:16:24

heja sara heja sara heja sarasara!!

Postat av: kusinen

Publicerad 2008-08-23 15:07:55

sara tänk bara på att om du inte blir smal så kommer du att få raka av dig ögonbryna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela