Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

New life on the go

Publicerad 2008-08-28 13:30:09 i Allmänt

Nu är jag inne i flytet, itrim har satt igång och jag är idag inne på dag 11, endast 59 dagar kvar och det ska jag nog kunna klara.
I tisdags hade vi möte nummer 2 där vi vägde oss, 1,6 kg på en vecka, det är väl inte det idiala men det är helt godkänt.
Tränandet går väl inte exakt som det ska, men det kommer igång nästa vecka för då har jag flyttat :)
På Lördag kommer den stora dagen när Sara slipper åkersberga :)
Är ni intresserade av att se exakt hur lång tid det är kvar kan ni besöka www.happycountdown.com/sarablirstadsbo .
På söndag ska jag inhandla lite nya möbler, det kommer bli så himla fint och jag hoppas alla kommer och hälsar på mig, det är ett måste!

Lite update på mitt liv ;) Linda det kommer mera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela