Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Nya lägenheten

Publicerad 2008-08-12 19:53:00 i Allmänt

Den 30 augusti flyttar jag in till staden stockholms innegator :)
Var och tittade på lägenheten idag, var där och mätte lite... Klantig som man är så glömde jag självklart mobilen på jobbet så det blev ett litet äventyr för att komma in.
Men tillslut kom jag in och den var underbar, stora fina fönster som man kan sitta i och ljuset och rymden var fantastisk.
Jag kommer trivas som en gud där. Sovplatsen består av en loftsäng, läskigt säger jag bara, hoppas den är stadig så jag inte rasar ner i golvet mitt under min skönhetssömn.

Nu ska det inhandlas grejor sen är jag redo för att bli stadsmänniska :)

Vet bara inte vad jag ska göra med tiden, för det går så sakta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela