Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Raggningsförsök som går för långt... Way förlångt!

Publicerad 2008-12-14 21:50:05 i Allmänt

Igår hade jag en väldigt trevlig utekväll med mina kära intimankollegor :) Kvällen började på Primo med en fördrink och trevligt footloose sällskap :)

Efter det gav vi oss iväg mot wallmans, tyvärr var vi inte så många som gick ut men den bästa skaran är ju dom som följer med ;)

Efter Wallmans gick jag och vackra Memona vidare till Golden Hits, det var 1 timma kvar tills stägning men min lust och memonas nyfikenhet kunde inte håll oss borta. När vi väl kommit fram så kommer 2 killar fram och börjar stöta på oss, vilket var ganska obehagligt, dom var inte dom mest smidiga raggningskillarna jag mött om man säger så. Dom hade bott i Sverige i ca ett år, dom pratade alltså inte så bra svenska... Han som hade "valt" ut mig om man kan säga så, stod bara och berättade hur sexig jag var och var bara allmänt närgången. Efter en stund försöker han byta nummer, jag säger att jag inte har nått nummer och att jag inte är intresserad då frågar han om jag har pojkvän. Jag säger att jag är lesbisk, då säger han att men då kan du inte få barn.... Jag säger att jag inte vill ha några barn, nu händer det läskiga, hans blick förändras radikalt och jag tror han ska smälla till mig... Då börjar han berätta om sitt ex som han var tillsammans med i två år som födde ett barn och hon dödade deras barn........ Vad säger man då undrar jag, jag var helt paff, direkt efter att han hade berättat det så ställer han sig i ett hörn och börjar gråta. Vem berättar det för en främling, det var helt klart det konstigaste jag har vart med om.

 

Kommentarer

Postat av: Memåns

Publicerad 2008-12-15 12:43:07

tårar och dramatik fungerar alltid för mig å få ragg, kanske det var du som var svår?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela