Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Börjar antagligen försvinna från jorden

Publicerad 2008-02-27 12:01:18 i Allmänt

Det börjar med att man sitter ensam vid sitt lilla hörn på jobbet, är lite extra trött och orkar inte riktigt prata med kollegorna. Detta utvecklas nu när man ska börja skriva upp lunchschemat, jag tittar bort mot listan, och ja, där står allas namn fint uppradade utom mitt, tydligen är inte jag tillräkligt viktig för att få ta en lunchrast.
Snart är man väl lika betydelsefull som en fis i rymden. Jag längtar. Tack Stefan för att du kom ihåg mig.

Kommentarer

Postat av: Nikki

Publicerad 2008-02-27 18:44:53

vad elakt.. hade jag haft en lunch lista hade jag bara skrivit upp dig.. och mig själv så klart..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela