Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Jag hatar bokstaven F

Publicerad 2008-02-04 15:27:57 i Allmänt

Det finns verkligen inte en fulare bokstav än bokstaven F... Den är verkligen hopplös att skriva ut snyggt. Inte för att skryta eller något sådant men jag har alltid tyckt att jag skriver ganska snyggt men bokstaven F är verkligen omöjlig. Bokstaven F kan verkligen förstöra en hel dag. man sitter och skriver ett brev eller kanske en "komihåg"-lapp och där dyker den förbannade bokstaven upp, bokstaven F förstör mina lappar.

Jag tycker det är dags för en omröstning. Jag röstar emot bokstaven F, vilka är för?


image24

Kommentarer

Postat av: Martin Månsson

Publicerad 2008-02-25 09:30:50

Jag skulle vilja säga att jag stödjer ditt ändamål men det är svårt att yttra det utan att använda den otillåtna bokstaven...
Y'know?

Jag har aldrig tyckt om bokstaven R men jag hyser inte så stort agg mot den att jag vill bannlysa den.
Hoppas det går bra med din kamp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela