Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Melodifestivalen 2008

Publicerad 2008-02-11 00:21:48 i Allmänt

Jag vet inte vad som hände, när började människor rösta på personer istället för den bästa låten? För tydligen måste folk ha gjort det, för hur annars kunde Christer Sjögren ha vunnit? Det var väl ändå den sämsta låten genom tiderna, så extremt dålig och slajmig. Det enda som var riktigt bra med gårdagens program var Nour, Björn, Christian, skämtet om tapperware party och Björn (han är värd att nämna igen).
"Det finns mirakel och för mig är det faktiskt du" - behöver man säga nått mer, förlåt mig menmen orden passade ju inte ens ihop till melodin sååå tragisk, ville spy. När man bara såg tjejerna i Face 84 tänkte jag shit det här kommer bli så extremt coolt - jag hade fel. Alltid kul att titta på men svenska folket nu får vi skärpa oss, låt rätt låt vinna för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela