Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Några droppar fälls över oscarsgalan

Publicerad 2008-02-25 15:02:01 i Allmänt

Vart har galan tagit vägen, jag är så otroligt frustrerad, var den på tv igår eller? tv-bolagen skyller på att det inte är tillräkligt många som tittar för att det ska löna sig, varför visar dom inte galan som en repris i såna fall, det måste ju inte vara direktsänt. Jag slår vad om att skulle dom visa den idag typ kl 20 så skulle nästan alla filmintresserade titta, det är väl klart att folk inte är vakna mellan 2 och 4 på natten, ok jag tänkte vara det men det räckte tydligen inte.
Nu ska jag sitta och titta på oscar.com resten av dagen och gråta några tårar för att jag inte fick se alla bra och dåliga tal. En av de bästa dagarna om året var igår och jag missade den.

Kommentarer

Postat av: Martin Månsson

Publicerad 2008-02-25 23:34:14

I'm with you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela