Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Nikki jag tackar dig av hela mitt hjärta

Publicerad 2008-02-25 15:27:23 i Allmänt

Ok innan jag börjar skriva det jag egentligen tänker skriva så måste jag bara säga att jag älskar nikki trots detta, hon är världens finaste och underbaraste person, men det jag tänker säga nu gör henne lite mer underbar om det är möjligt.
Jag vill bara säga tack nikki för att du presenterade Björn Gustafsson för mig, för han måste ju vara den roligaste människa på denna planet och antagligen den sötaste, jag är typ sååå kär i honom och vi ska gifta oss nån gång innan jag dör han har inget val för så är det och så kommer det att bli, han älskar mig han vet bara inte om det än :)
Så tack nikki för utan dig kanske jag inte skulle ha träffat min blivande man ;)

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela