Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Temporär Koma

Publicerad 2008-02-29 10:23:41 i Allmänt

Tydligen har jag stora problem, ok att många människor på denna planeten har svårt att gå upp på mornarna men jag måste bara ha något fel, det kan inte vara så att jag bara sover... Jag måste typ vara i någon dimensionell ultra super värld långt långt ifrån vintergatan, för hallå så svårt kan det inte vara att vakna på morgonen.
I morse försökte min kära mamma ringa mig 10 gånger och jag hörde inte ett jota, hon blev lite upprörd när jag väl svarade, hon trodde jag var kidnappad.
Vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt lilla problem, hur kontrollerar man något man inte kan behärska?
Förlåt Binthi för alla gånger jag kommer försent, tänk det som om jag har blivit kidnappad av mitt undermedvetna kaos.

Kommentarer

Postat av: Nikki

Publicerad 2008-03-01 05:08:20

VI BRYR OSS, jag och martin alltså.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela