Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 11, Snart klar Jippi

Publicerad 2008-01-24 11:52:09 i Superdieten

Idag är en härlig dag, känner mig som en ny människa... Och snart är skiten slut det kan inte bli mycket bättre.
Jag ska knappt äta nånting men ändå överlycklig, ingen kan komma åt mig idag :)
Ok jag hatar fotrfarande den här jävla dieten, speciellt eftersom att alla satt och åt bullar idag på jobbet, men vadå dom kommer sluta som feta kossor och jag blir smal och extremt vacker, så så arg kan jag ju inte vara på dieten för jag går ju faktiskt ner (nedgången verkar dock ha tagit en liten paus).
 Och idag ska vi dessutom se lite musikal (jekyll & hyde), har hört att den är dålig, men det ska bli sååå kul ändå.
Och jag har fina kläder på mig, och jag vaknade bra... Jag ä bara lycklig idag :)

Dagens skämt:
Frukost: 1 kopp te med socker (råkade nog hälla i lite för mycket i morse dock)
Lunch: fruktcocktail och yougurt
Middag: 1 kokt ägg, riven morot och keso

Glöm inte sprida kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela